Polityka prywatności

Sklep internetowy działa pod adresem prezhaus.pl

Jest prowadzony przez firmę: 

HFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1, 00-124 Warszawa
NIP: 5252975353; REGON: 526629618, KRS:0001062138

 

I . Przyjmowanie i realizacja zamówień przez sklep internetowy prezhaus.pl

  1. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internet. Wszelkie informacje dotyczące podmiotu i oferty można znaleźć na stronie drewnolandia.pl lub skontaktować się telefonicznie.
  2. Zakupu można dokonać poprzez rejestrację i formularz zamówień. W przypadku stwierdzenia nieprawdziwych
    danych osobowych zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia bądź anulowania zamówienia.
  3. Akceptowalna forma płatności zakupu
  •  przedpłata - wpłata na konto  za pobraniem
  • z przedpłatą na konto w przypadku zamówień produktów nie będących na magazynie oraz zamówień indywidualnych

    ·   płatność w systemie ratalnym
  1. W przypadku transportu towarów firmą spedycyjną, wysyłka jest możliwa wyłącznie po przedpłacie
  2. Po upływie 7 dniu od złożenia zamówienia i stwierdzeniu braku wpłaty na konto, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia
  3.  Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na konto, lub po potwierdzeniu zamówienia pod warunkiem dostępności towaru. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia) 
  4. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen oraz usług dodatkowych po złożeniu zamówienia jeśli podana cena została ustalona w wyniku błędu. Kupujący natomiast ma prawo odstąpić od umowy bądź zamówienia lub zaakceptować zmianę. Wpłacona zaliczka wówczas zostaje zwrócona

    8.    Ze względu na znaczne wahania cen surowców (powyżej 30% od zamówienia do momentu realizacji) oraz problemów z dostępnością zastrzegamy możliwość zamrożenia zamówienia do czasu, aż ceny surowców osiągną poziom zbliżony do cen z dnia złożenia zamówienia lub zastrzegamy możliwość podniesienia cen adekwatnie do rynkowych zmian cen surowców

 

  1. Montaż.
  1.          Altany, domki narzędziowe, drewutnie, wiaty, domki letniskowe są montowane na przygotowanym przez klienta podłożu. W przypadku źle przygotowanego podłoża, gdzie różnica poziomów lub sposób przygotowania podłoża wyklucza prawidłowe zamontowanie produktu, ekipa może odmówić montażu lub zaproponować przygotowanie podłoża we własnym zakresie.
  2.            Klient jest zobowiązany zapewnić dojazd do działki, a firma Prezhaus nieodpłatnie oferuje wniesienie elementów do 30m od miejsca montażu.
  3.            Płatność za produkt z usługą montażu należy uiścić monterowi upoważnionego przez firmę Prezhaus przed montażem.

III. Dane towaru.

  1.            Cena zamieszczona na stronie drewnolandia.pl jest ceną wyrażoną w złotych polskich, zawiera podatek VAT.
  2.            Sklep zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia w przypadku błędów technicznych w opisie produktu lub rażących odstępstw.
  3.            Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

III. Wysyłka i koszty z tym związany

  1.            Koszt i czas wysyłki towarów z działu domki drewniane, altanygaraże drewniane jest ustalany indywidualnie w zależności od wielkości domku i miejsca dostarczenia.
  2.            Płatność przy odbiorze może być zrealizowana wyłącznie wówczas gdy domek drewniany jest dostarczany własnym transportem lub domek jest kupowany z usługą montażu.
  3.            Cena wysyłki bez usługi montażu nie uwzględnia rozładunku.
  1. Reklamacje i Zwroty.
  1.            Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2.            Przed wysyłką proszę o kontakt mailowy [email protected] z informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru.
  3.            Zwracany towar jest dostarczany do firmy na koszt Klienta.
  4.            Zwracany towar musi posiadać oryginalne opakowanie wraz z instrukcją i gwarancją oraz nie może nosić znamion używania lub być uszkodzony. Firma nie będzie przyjmować żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym (tak zwanym "pobraniem").
  5.            Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego.
  6.            W przypadku uznania odstąpienia od umowy firma zwróci Klientowi pieniądze wciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
  7.       Niepodjęcie przesyłki skutkuje obciążeniem klienta kosztami przesyłki do klienta i z powrotem oraz może zawierać dodatkowe koszty związane z magazynowaniem domku. Koszt z powrotem jest kalkulowany na podstawie faktury wystawionej przez firmę przewozową za zwrot do nadawcy
  8.            Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.
  9.            Zwrotowi nie podlegają: towary noszące ślady użytkowania, towary mające zniszczone opakowanie, towary sprowadzane, wykonywane oraz modyfikowane na życzenie klienta
  10.          W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Niespisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji), protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna. 
  11.        W przypadku rezygnacji z zamówienia domku lub innych wyrobów produkowanego na zamówienie gdy produkcja została rozpoczęta, kwota zaliczki nie jest zwracana kupującemu. Warunki
  1. Ogólne.
  1.            Wszystkie dane osobowe przesłane do serwisu, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych będą podlegały ochronie danych osobowych i będą przez Nasz serwis przetwarzane oraz  zostaną udostępniane  jedynie osobom trzecim tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia (np kurierowi, producentowi wysyłającemu towar) .
  2.            Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
  3.            Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa.
  4.            W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy KC (Ustawa z dnia 23.04.1964r -Dz. U. nr 16. poz. 93 ze zm.), Ustawy z dnia 18.07.2002r o Świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1244 ze zm), Ustawa z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2012 r... poz. 1225)

  1. Gwarancja.

        1. Gwarancja na domki udzielana jest na okres 2 lat. Warunki gwarancji są opisane w instrukcji montażu domku znajdującej się na stronie drewnolandia.pl w zakładce montaż.
  2. Gwarancja na montaż oraz usługi z nim związane jest udzielana na okres 24 miesięcy. Wszystkie wykryte wady będą usuwane na koszt firmy Prezhaus i zostaną usunięte w terminie 28 dni od momentu zgłoszenia usterki.
        
          3. Gwarancja na konstrukcję  w domkach letniskowych jest udzielana na okres 15 lat.
        
          4. Gwarancja na konstrukcję  w domach całorocznych jest udzielana na okres 30 lat.

VII. Przechowanie domków

  1. W przypadku stwierdzenia przez ekipę monterską złego przygotowania fundamentu, domek może być przechowywany u producenta za dodatkową opłatą nie niższą  niż 1500zł miesięcznie za każdy rozpoczęty miesiąc.
       2. Za kolejny przyjazd zostanie ponownie naliczona opłata za transport i montaż.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl